City festen!

 God eftermiddag!

Vad som har hänt idag!

Ja! först i förmiddags så var jag in en sväng till centrum och träffade en ny " kompis" Vi tog en fika och satt och pratade om allt möjligt..Jättetrevligt var det iallafall. *Så det gör jag jättegärna om*

Sen så har jag & gubben Och barna varit till Gävle på City festen och kollat.Väldans massa folk var det där iallafall, men nu har man ju varit där och sett det också..Men jag tyckte det liknade mer en marknad..

Vi har ju varit på Göteborgkalaset en del, så man vet ju ungefär hur det är..Ungarna tjatade om att åka karuseller, dom fick pengar men åkte dom något då? Ne som vanligt Rickard ville inte åka det Rebecka ville åka och hon ville inte åka själv, så det slutade med att vi åkte hem och ingen fick åka något alls..

Sen när vi närmade oss Sandviken så kom det en jätteskur så man såg inte vägen framför sig så det var att snigelköra en stund..

Och så har vi hunnit med att göra middag! så nu ska jag slappa lite..Så ni får ha det gottans så hörs vi..
Tjingeling & hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Johan var påväg från Valbo i den skuren, han fick tom stanna, hade varit helt enormt sa han!

Vad kul att ni har träffats nu!! Skoj sånt där=)

Kram

2008-08-09 @ 19:13:35
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Linda

Mmm fast hon hade magsjuka även innan jag blev sjuk..

Så nu åker man väl på det igen=(

Vi ser på Sommar krysset & käkar chips nu...

Kram

2008-08-09 @ 20:21:17
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0