Halloj!!

 ALLA!!

Hoppas ni alla mår bra! Själv vaknade jag med fibrovärk i hela kroppen, det börjar bli värre nu fram mot hösten vintern.
Men skam den som ger sig!! Jag har fått iväg gubben till jobbet, och Rickard ska snart gå till skolan.Rebecka hade sovmorgon idag till 10.10 kom hon ihåg för en stund sedan och dom som varit vakna sen 0.6.30 *hihihi*

Jag får lea upp mig lite, för jag ska göra mig iordning för att åka ner till centrum och ta en fika med en vän nu vid 09.00.
Ska bli skoj att träffas igen det är ju lite mera än en vecka sedan sist..

Igår gjorde jag färdig några maträtter som jag frös in i portioner, skönt att slippa att stå och laga något hela tiden..Det blev  iallafall  Ost & skinkpaj  Vv soppa & Lätta lådan & Vv Broccolisoppa Lite att ta till när hungern sätter in..

Sen så vaknade jag med lite ont i halsen, men det gör jag jämt när jag har ont i kroppen, så det är inget nytt..
Nej! nu får jag sätta fart, ska få iväg Rickard nu och sen göra mig iordning..
Ha det bra idag och ta hand om er!!
 

Hejsan igen!

Nu är jag hemma efter en hetsig dag!
Först så träffade jag min vän på stan och tog en fika med denna..
Sen snabbt iväg till Storvik för att hämta en grej, och en snabbfika där..Också hem till gubben för han skulle ju komma hem på lunch vid 12.10..Anders kom också över en sväng innan han skulle åka till jobbet, han jobbar 14.00-22.00 idag.

Efter det så kom Rickard hem var meningen att vi skulle åka till Valbo köpcentrum och kolla på skor men det blev Rusta här i Sandviken istället..Dammsugehelvetet gick sönder förra veckan och visst jag var och köpte en ny, men nu skulle jag banne med lämna tillbaka den här skitdammsugaren som jag inhandlat på rusta..

Expediten frågade om jag ville ha en ny dammsugare, men jag svarade nej tack!
Jag ville ha pengarna tillbaka, för det är 2.a gången jag köper något där och det går sönder, sist gång så var det en termosbryggre..Nej! ska inte köpa någon elektronik därifrån något mera....*bara skit*

Och nu så undrar jag om gubben ska jobba över, eftersom dom har helgöppet på jobbet nu till helgen, visning på nya bilar så det är en del att göra inför det..
Annars så får jag väl börja med maten snart, och idag ska dom få ungspannkaka med bacon...Och jag ska ta någon vv rätt har inte bestämt vilket ännu..Så ni får ha det bra!
Hörs kanske sen....Kram

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hoppas att du ha det trevligt med din kompis!



kram

2008-08-28 @ 08:44:08
URL: http://coyntha.wordpress.com/
Postat av: Linda

Usch du också.

Jag har med värre med fibron nusuck

Så jäkla trött med, tröttheten blir värre för mej när värken blir värre.

Nu ska vi se film=SNARK...zzzzz

2008-08-28 @ 19:07:52
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch du också.

Jag har med värre med fibron nusuck

Så jäkla trött med, tröttheten blir värre för mej när värken blir värre.

Nu ska vi se film=SNARK...zzzzz

2008-08-28 @ 19:09:29
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0