Ja! Våran dator är paj fortfarande :0(

  Godagens alla!


Ja! här regnar det och blåser regält vill jag lova. Men jag & gubben hann iallafall ta en promenad på 1 timma innan regnet kom.Så nu sitter jag här på barnas dator och skriver lite, f-n vad seg denna är att skriva och titta på...

Får lämna in våran dator så dom får fixa den..Igår hade vi fint väder här, då var jag & gubben ute och gick över en timme..Skön men varmt..Sen så var Linda här en sväng och grattade mig, fick en jättefin ljuslykta & en blomma  ( kommer inte på namnet) Men fina var dom vart fall. TACK VÄNNEN en än gång!!! Ska lägga ut bilder på presenterna senare när daorn funkar igen..

Och imorgon kommer den stora dagen jag väntat på länge!!
BARNA BÖRJAR SKOLAN..OYEE OYEE vad skönt det ska bli, Det är jobbit när dom ska vara inne och bråka och stoja hela tiden, så det blir bra nu när allvaret börjar igen..

Komma in i riktiga rutiner med läxor och sänggående på kvällarna, för det har dom ju inte haft nu under sommaren precis, så att vara lite själv på kvällen har inte funnits alls, Bara det ska bli skönt..

Min minsta dotter ska ju börja i 6.an och lillkillen i 2.an, tiden går så fort hänger inte riktigt med..Men men
Nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe och vila fingret, för man måste slå rätt hårt på denna dator för att kunna skriva något alls..

Men på återsende!!
Och ha det gott i regnet...kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, vilken dator!

Å stackars fingret=D

NU kom vi hem!

Kram

2008-08-17 @ 22:50:00
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tebax från Sthlm...vilket underbar helg!!!

När vaknar du på morgonen? Jag slutar nämnligen 8.15 på onsdag...kaffe hemma hos dig då...om du inte tycker det är för tidigt!? Du kanske är en sjusovare..;-)

Hör av dig!!! kram kram

2008-08-18 @ 15:13:59
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0