Japp här ska bakas!!

 Godmorgon alla!

Ja! nu har gubben kommit iväg till jobbet, och ungarna sover fortfarande..*skönt med egen tid*
Hade tänk gå och lägga mig igen och kolla på nyhetsmorgon, men så funderar jag på att börja baka så jag får det gjort.

Jag och Rebecka bakade snickerskakor i gårkväll, inte så viktväktarvänliga men gud så goa.:0)
Ska lägga ut receptet här sen om det finns intresse!!

Mina föräldrar och storebror kommer ju hit på söndag och stannar några dagar, tror till Torsdag eftersom min mamma fyller på onsdag. Så vi får fira henne på Tisdag när jag ska ha kaffe & tårta.. Då fyller hon 63 år

Senare idag hade jag tänkt ta en tur till Storvik och hälsa på Carina, det är ett tag sedan jag var där..Faktiskt inte sen hon skulle passa barna för oss.*skäms lite nu*

Nej! nu ska jag sätta fart så det blir något gjort, ha en bra dag så kikar jag in här sen.
  kramizar från mig till er!!

Kommentarer
Postat av: Terese

Mmmmm...vad gott med snickarkakor. Brukar själv göra dom. Men har du provat Dumlekakor, de är ju så otroligt goda. Bara smälter i munnen. Men tyvärr inte så viktväktarvänliga de heller... Ha en bra dag! Kram

2008-08-06 @ 10:20:41
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: lindizh

Men vad skönt att det inte var mer än så, vad duktigt av dig! Borde gå snabbt att gå ner det kilot! :-)

2008-08-06 @ 21:28:24
URL: http://lindizh.blogg.se/
Postat av: Coyntha

Hej! Ha du bakat klart? Mums! Vad ska du ha för menyn till din födelsedag?



Vad ska ni göra? Hoppas att ni har bra väder, här regnar och regna :-(

kram

2008-08-07 @ 09:19:07
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0