Känner mig lite sjuk!!

 Ja! godmorgon eller förmiddag alla!

Idag mår jag inget vidare, har ont i halsen och huvudet, värker i hela kroppen..Så idag känns det som om jag vill ligga i sängen under mitt duntäcke och kolla på tv och bli uppassad..men det går ju inte Gubben jobbar idag vet inte hur länge men men....

Har fått i mig frukost och mitt kaffe nu iallafall..Och det e ju bra!!!
Vad ska ni andra göra idag då????
Min dotter Maria ska ner till Gubbens jobb och tvätta sin bil, bil & bil det är en Rover......Det är en 220 Turbocupe..Stylad och sänkt går inte ens att köra över gupp..men men  hon & hennes kille gillar den så!!

Nej! nu ska jag lägga mig en stund, känns som jag har feber..Tittar kanske in senare..Hejsvejs!!
 ha en superbra dag! och ta hand om varandra!!


Godkväll!

Jag mår fortfarande inget vidare, har stort sätt legat i sängen hela dagen med halsont & feber...
Var uppe en sväng i eftermiddags ochh gjorde middag det blev Potatisgratäng & skinksnitzhel med bea & sallad till..
Jag har ju gjort en veckomatsedel och där stod det som dagens rätt..

Jag visste ju inte att jag skulle bli sjuk nu då!! så det var bara att palla sig upp..Sen senare ikväll så fick jag med mig gubben upp till ica var tvungen att ha halstabletter, han kunde gått själv men jag ville ha lite frisk luft så ..Sen så handlade vi lite lördagsgodis till barna, OCH JAG KUNDE INTE LÅTA BLI ATT ÄTA LITE..*FY PÅ MIG*

Att jag inte lär mig, först potatisgratäng & kött fast jag tog inte så mycket av potatisgratängen då eftersom jag gör ju den med grädde..Denna rätt är min mans älsklingrätt..:0)
Så imoron får jag äta snålt, har ju vvsoppa & vv broccolisoppa i frysen så det får bli det till lunch & middag för min del imorgon...

Nej! nu ska jag lägga mig igen och kolla lite på tv. men ni får ha en skön natt!!
Helena

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då inte kul att du känner dig krasslig=(

Hoppas du piggar på dig snart.

Kram

2008-08-30 @ 12:24:42
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Anna

Krya på dig!

2008-08-30 @ 19:11:34
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Jullan

Helt ok att ta de bilder du vill :0)

Hur är det med dig idag? hoppas du mår bättre i morgon.

Kramizzzz

2008-08-30 @ 23:35:40
Postat av: Linda

Hua, inte kul att vara sjuk=(

Jag hade aldrig klarat av att göra potatisgratäng om jag låg i feber, det var starkt av dig.

Det hade Johan fått göra själv om han ville ha=)

Idag åker vi ner till mamma, hon fyller år.

Hoppas du är piggare idag.

Kram

2008-08-31 @ 07:40:02
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Mysmormor

Godmorgon... tack för dina rader, de är sånt som pushar att fortsätta.

De är de snabba resultatet på vågen som gör allt värt att hänga kvar i :)

Krya på dig, då kommer kämparglöden tillbaks!

2008-08-31 @ 09:17:33
URL: http://mysmormor.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0