Långprommenad :0)

 Alla!!

Igår hände det inte mycket här inte.. Men idag så har jag och gubben gått en långpromenad på ca 2 timmar
Ungarna hade bestämt med några kompisar att dom skulle kolla på film här hos oss, och då ville vi inte vara ivägen.
vi gick runt sätra som vanligt, men vi såg en skylt som det stod loppis på så vi gick in mot den gatan och det var inte en som hade loppis utan hela kvarteret hade det stora som små, lite festligt faktiskt!!

Sen så gick jag och gubben och planerade för framtiden, nu är vårat mål att köpa hus, men först så får man ju spara så man har till handpenning och sådant, och så får man ju se vad man vill bo, för det ska bli sista gången vi flyttar i våra liv nu..så det måste kännas helrätt allt ihopa innan man slår till..

Men vi har blivit lite sugna på Hofors i ett litet område som heter Born..Verkar trevligt med mycket barnfamiljer och så..Även Järbo låter lockande men vi får  se för vi kan ju inte flytta för långt bort eftersom gubben jobbar ju här i Sandviken och pendla flera mil om dagen är ju inte det roligaste..

Nej nu ska jag göra mig en kopp kaffe så ni får ha de gott så länge, kanske kikar in här senare..

Tjingtjong luftballong

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du inte är fin nog att umgås med??

Nu förstår jag inte alls vad du menar!!??

Jag blev väldigt ledsen när du skriver om mig på din blogg, du kan ju ta det med mig direkt istället.

Därför skriver jag inte mer här nu utan föredrar istället att prata med dig öga för öga!

Sån är jag! Skriva kommentarer såhär fram o tbx ger mig inget.

Så om du vill "reda ut" saker, ring eller titta över istället.

Kram

2008-08-02 @ 21:02:50
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj vad du var vaken sent inatt!!

Min morbror o moster kommer om en-två timmar för att se hur vi bor.

Men du kan väl komma i em, vore super!

Kram

2008-08-03 @ 10:56:53
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0