Mår lite bättre idag!!!

Godagens!

Ja! jag mår lite bättre idag!  Min dotter Maria åkte hem för en liten stund sedan...*Tråkigt*
Man saknar ju henne, eftersom man träffar ju henne inte lika ofta längre..
Hon tog med sig sin lillasyster igår kväll till Gävle crusing. Storebror Anders & hans tjej åkte Också dit..

Det var något som Rebecka uppskattade eftersom hon älskar sin storasyster & får vara med och Ragga med henes bil...

Idag så får jag ta tag i tvätten, innan det svämmar över i badrummet..Rickard har stuckit iväg till rampen för att hoppa med sin bmx cykel..Den pojken kan inte cykla normalt längre han gör saker i luften & hoppar med den cykeln så man kan bli rädd ibland..

Han hade rivit sig på cykeln igår, men som jag brukar säga * det härdar tills du gifter dig*
Nej nu ska jag klä på mig och gå & ta mig en kopp kaffe..Vi hörs kanske senare
Ha en skön söndag & ta hand om varandra!
 kramizar från mig till er!!!

Kommentarer
Postat av: Maria (Ia)

Hej...mamma du är rolig du

2008-09-01 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0