Regnet det bara öser ner!!

 Ja! hej alla!

Som det står i rubriken så öser regnet ner & det blåser rätt bra också.:0(
Jag måste ta mig ut för att handla hem veckans mat och bakgrejer för dennna vecka måste jag baka till jag fyller.
Också måste jag baka bröd, för det har tagit slut nu, så det har fått blivit köpebröd nu i några dagar..

Annars har det inte hänt så mycket, går runt här och plockar och imorgon ska jag gå till viktväktarna har inte varit där på 3-4 veckor nu så nu måste jag ta tag idet igen, jag har hållt mig till mina points nu inårgra dagar men jag måste ju iväg och väga mig också..Annars blir man väl utskriven..

Nej! nu ska jag sätta fart, tittar in här senare ha det gott så länge!
kram Helena

 uch  & blä för detta elände!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0