Städa lite kanske!!

Ja! man får väl ta sig i kragen och plocka upp lite och tvätta..Inte för att jag tycker det är roligt då,men ett måste. Nu ska snart ungarna gå till skolan, skönt att få en liten stund för sig själv på morgonen..

Vid 9.00 ska jag med Min älsta son & hans tjej till Hyresbolaget för dom ska säga upp lägenheten och flytta till Hofors där båda nu jobbar, det är ca 3 mil härifrån så inte så långt bort..Men så ska jag ju ta över deras parkering så därför ska jag med..

Det ser ut som om att det blir någolunda fint väder idag, uppehåll och solsken nu iallafall..Så man får hoppas att det håller isig..Ska ta mig en promenix senare, måste ju få göra det, och igår så testade jag min dotters regnjacka i stl 170 och vet ni vad!!! JAG KUNDE HA DEN...:0) så nu lånar jag den om hon inte ska ha den själv bra va???

Men jag måste få komma iväg och köpta mig en egen regnjacka oxå...
Nej! nu kallar syslorna..så ha nu en jättefin dag allihopa där ute så hörs vi!
kramizar

Kommentarer
Postat av: camilla

Hihi ja visst är det bra när man kan låna av varandra,men 170!!! L



Kram

2008-08-22 @ 08:53:00
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Linda

Hehe, ja mej bland annat roar det!!

2008-08-22 @ 22:20:39
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Jessie

En bra regnjacka/allvädersjacka skulle jag oxå behöva ha....gärna med byxa till...hojta till om du hittar någon!



Hoppas att du har det bra. Ledig lite denna vecka...jobbar bara idag och sen tisdag. Vi kan väl ses på stan någon dag...;-)

Kram

2008-08-24 @ 08:40:11
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0