Tackar & Bugar!




Hej & god dag!

Jag vill börja med att tacka alla som varit inne och grattat mig på min 40 årsdag!
Ni är bara för gulliga!!
Det var en trevlig dag, med en del gäster, både sådana jag inte visste skulle komma & sådana som jag visste..

Har inte kunnat tacka tidigare eftersom min & gubbens dator har pajat, vet inte vad som hänt så jag får lämna in den så någon får kolla upp vad som är fel..

Det var ju ett litet kalas igårmed eftersom min mamma fyllde år igår..
Men dom har åkt iväg nu hem till sig, Både skönt och tråkigt.. Man saknar dom när dom inte är här men vill att dom ska åka efter några dagar när dom är här, lite konstigt det, men det blir så jobbigt när man borpå varandra ett tag..

Så nu håller jag på att tvätta och dona lite. jag har lånat barnas dator nu, och den är seg kan jag lova, men jag återkommer..Ha en fortsatt trevlig dag!!

Kram


Kommentarer
Postat av: lindizh

GRATTIS i efterskott. Pengar är alltid kul att få, bara mans er till att använda dom till sig SJÄLV! ;-D

2008-08-14 @ 15:23:48
URL: http://lindizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0