Trött :(



Godmorgon i regnet!

Ja! idag är jag trött också har jag ont i hela kroppen, jag har hållit på med bakning i 2 dagar, så det tar på mina leder. Och man ska inte tala om vädret det påverkar min värk också väldigt mycket..
Men idag måste jag få städat också *suck* inget roligt alls..Men det måste göras det med..

Hoppas jag kan få lite hjälp av min dotter! Gubben har kommit iväg till jobbet och jag har fått mina 2 koppar kaffe nu på morgonen, och vågen visade 0,5 kg ner så det är på rätt väg tror jag..(Får tänka posetivt nu för att ta dom sista 5 kg innan jul..

Jag siter här och funderar på att lägga mig en liten stund till och titta på nyhetsmorgon, ungarna sover ju fortfarande och så REGNAR det ju ute, annars hade jag tagit min långpromenad..
Måste också inhandla regnkläder har ju inga, kan ju inte gå med paraply när det blåser, så ett regnställ är ett måste om man ska kunna gå ut på sina promenader..

Nej! nu ska jag titta på tv, menjag tittar in här senare
Ha en trevlig dag i regnet!

  kram


Kommentarer
Postat av: jessie

Hej, Jo jag är här. Har vart lite jobbigt ett tag. Kris på jobbet. Känner mig lite smådeppig faktiskt...inte blir det bättre av vädret heller. Känner oftast i mina leder när det är hög/lägtryck. Jag har ledgångsreumatism. Inte jämt utan kommer i skov...fick diagnosen förra sommaren. Var bra hela vintern och våren...men kom tebax nu....Jaja..det går väl över det oxå. Har du vart inne på cityfesten nå? Vi var in med barnen på onsdagen när jag slutat mitt skift. Det är ju kul att det händer nått. Trist med vädret...här oxå...;-)

Idag har jag lovat barnen att fara till badhuset.

Ska vi ta en fika i morgon förmiddag någonstans?



Kram

2008-08-08 @ 08:56:49
Postat av: Louice

Ha en fin dag trots regnet. Ta det lite försiktigt o vila kroppen. Vet ju vad det vill säga att ha ont... :/



Grattis till minus!

2008-08-08 @ 09:27:35
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Coyntha

Hej! Jag förstår att du är trött efter 2 dagar i köket utan stop! ;)



Jag har inga regnkläder heller. Det är ett måste.. för att gå ut och motionera. Jag har tränat bara i tisdags,det har regnat skitmycket! Måste träna ikväll.. vi får se!



kram

2008-08-08 @ 10:42:43
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0