Vackert väder idag med :0)

Ja! god eftermiddag alla!
Det blev vackert väder idag med..Här har det inte hänt mycket inte, mest tjatat på barna som inte lyssnar "som vanligt"
Sen så har Carina & Tord varit här på en fika..

Jag ville tagit en sväng till Åshammar eller vad det heter det har varit marknad där i helgen, men det blev inget med det, jag har burit ner lite till källaren och tvättat, och gjort mat...Har haft en sån migrän idag! Har tagit tabletter men inte hjälpt speciellt mycket då!!

Nu så har gubben åkt iväg för att fixa lite på bilen, och ungarna håller sig lugna, jag själv funderar på att gå ut i förådet och slänga en del grejer därifrån..Eller oxå så skulle jag vilja ta en promenad, men det väntar jag nog med tills gubben kommer hem igen..

Det var meningen att vi skulle åka till Uppsala igår och köpa min cykel, men jag orkade inte efter att jag blivit "vansinnig" på barna jag fattar inte hur dom orkar, bråka från det att dom öppnar ögonen på morgonen tills dom stänger dom på kvällen??? Det har varit ett jädraans liv...

Och inte vill dom gå ur heller!!
Nej! nu ska jag hitta på något innan huvudet går av på mitten så som det värker..
Ha en fortsatt trevlig söndag!
kram

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej!! Hade ni bra igår söndag?



Hur har det gått med mat och vågen? Jag "fuskade" lite under helgen :( Men det är måndag igen och jag ska köra hård!! ha ha



kram

2008-08-25 @ 09:19:46
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0