Varit på Ikea........

 Hejsan alla!

Ja! jag tog en sväng till Ikea nu på förmiddagen och  och började med en frukost där vid 9.30
Sen så gick jag runt och strossade för mig själv, jag åkte nämligen dit för jag skulle köpa lagerhyllor till uteförådet, måste få gjort iordning  där ute nu innan vinter..Har tänk det länge men aldig blivit av försen nu...

Sen så blev det ju en del andra grejor som det alltid blir när man kommer till ikea..Kan ju vara bra att ha....
Sen gick jag till Toys u us och köpte samlarbil till gubben, och Anders det var rea på några av dom nu, men det fanns bara 2 stycken kvar att välja på..

Efter det så åkte jag över till skohuset för jag är ute efter boots..Jag vill ha ett par iår..Men jag hittade inga sen in på Siba och köpte färgpatron till skrivaren, för jag ska skriva ut lite fotografier som ligger i digitalkameran..så jag kan rensa den sen..

Ochsen hemåt men först vägen om mac donalds inte till mig själv utan till gubben för han skulle fixa klart bilen på lunchen så han skulle inte hinna hem idag, så han fråga om jag kunde köpa med mig mat och komma dit med det..Och det gjorde jag..

Så nu är jag hemma, sitter här med huvudvärk idag med fattar inte det, att det inte vill ge med sig någongång...
Och så i morse hoppade jag på vågen för jag är ju nyficken nu när jag skött mig bra denna vecka med både mat & motion så efter duchen så ställde jag mig på den och då visade den 70,9 kg.. Jag får hoppas att den stannar där tills imorgon då jag ska iväg & väga mig för då får jag min 4.e guldstjärna....

Förra veckan vägde jag 72,3 kg..så hoppas och håll tummarna för mig imorgon!!
Nej! nu ska jag ta en huvudvärkstablett, men ni får ha en fortsatt trevlig dag..


kram Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0