Ännu en underbar dag!



Hej! och god morgon allihopa som läser här!!
Har fått iväg gubben till jobbet och ungarna har cyklat till skolan.. Jag cyklade med Rebecka till ica imorse för hon behövde lite mat till utflykten som dom skulle ha till Högbo idag..

Senare idag när dom slutat så ska jag & Rickard cykla ner till centrum och  möta upp Rebecka utanför Selmas,för vi ska kolla runt lite i affärerna om vi kan hitta något fint till avslutningen nästa vecka..

Och nu hade jag tänkt att dammsuga av här hemma lite, man har ju inte orkat eftersom det har varit sååå varmt, så luften står stilla här hemma, Det e ju lite jobbigt..

Men som sagt ni får ha en underbar dag! så hörs vi senare.....många kramar till er från mig!!

 Det får väl bli en mjukglass sen då da!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du Helena!

Om du o jag åker tillsammans t Hedåsen i helgen så ska du fn bada!! En sk som e säker=D



Skyrre att ni åker t Leksand utan oss förresten..
buhuuu*

2008-06-05 @ 21:59:35
Postat av: Helena

Men ööö Vi åker inte till Leksand utan er!! Ni ska f-n vara med, det har vi ju bestämt..

Och du jag badar inte i det kalla vattnet så det så



over n out!!

2008-06-05 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0