En ny dag!!

 Alla som läser här!!

Ja! Gubben är iväg till jobbet & ungarna sover ännu *skönt* Lite tid för sig själv & inga som tjatar att dom vill sitta vid datorn.=0) Ska snart börja göra mig iordning för jag ska åka till Storvik och klippa mig idag!!
Ska bara toppa lite, jag klipper mig var 6-8 vecka för att hålla håret i shack..

Jag sa till gubben innan han gick *titta noga nu på hårsvallet för nu idag klipper jag det kort*
Jag brukar skoja med honom att jag ska klippa page eller kortare, och han hatar det..Men det e roligt att retas med honom ibland.=0) Men han vet nog att jag inte skulle göra det, för jag vill ha lite längre hår nu så man kan sätta upp det och så..

Jag är oxå fortfarande lite deppig från gårdagens vägning..Blev besviken med tanken på hur jag sköt mig och så går man upp hälften av vad man gick ner i förra veckan..Men det måste vara något fel på vv vågen,  tror ni inte det?? *fniss* Ja ja! man får väl kämpa vidare..

Nu sitter jag och tittar ut, glad över att det är bättre väder idag! så det inte regnar, e trött på regn nu..Jag vill ha sol, för då mår jag bättre..Jag får ju sådan värk när det e dåligt väder..Igår kom jag inte ut på någon promenad, så jag får ta igen det idag istället..Det känns att man inte har gått, det liksom sprätter i bena..

Nej! nu ska jag fixa mig så ni får ha en
 kram Helena

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!

Jag har gjort en utmaning och nu utmanar jag dig om du vill?

Den finns på min blogg.

Kram

2008-06-18 @ 10:41:55
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0