Fan också!!

   Ja! jag blir så jävla trött på den jädrans vågen som hela tiden går ner sen går den upp och sen ner och sen upp! Fan kan den aldrig bestämma sig någon gång...
Jag var ju och vägde mig idag och så hade jag gått upp 0,6 kg och jag som skött mig med points och promenader..Det känns så meningslöst just nu..

Som konsulenten sa att jag kan ha samlat på mig vätska eller så är jag på en platå..Men det gick ju så bra förra veckan..
Så idag har jag varit skit deppig och ätit vad som helst så jag har nog fått i mig 40 points idag...Men vem bryr sig??
Får ta nya tag imorgon igen..

Nej! nu ska jag lägga mig så ni får ha det gott...

kramizar Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0