go kväll!!

God kväll alla!!

Hoppas ni har haft det trevligt idag!!
själv så har jag och Gubben gått en långpromenad på 1 mil..Kände att vi behövde komma ut lite och få frisk luft om inte annat..Sen så har det väl inte hänt så mycket vi hade sovmorgon i dag, skönt att sova tills man vaknar..Och OJ! klockan var helt plötsligt  11.30 oj!!!!

Men gött var det iallafall..Sen så har jag gjort Tacos till familjen,själv tog jag en vv låda istället..Men så har vi ju köpt blandgodis till barna och där har ju lite slunkit ner då!! men men, varför ska jag inte kuna få äta något gott ibland även om jag går på vv...Jag vägde mig imorse och då stod vågen på 72,5 kg så stämmer den och håller isig tills nästa vägning så har jag gått ner 1,1 kg...

Ja! visst ja Carina & Tord kom ju en sväng nu i kväll på en fika..Dom hade firat midsommar hos hennes syster o familj igår..Min älsta son Jobbar ju natt så han var bara med en liten stund igår med oss..

Nee nu ska jag kolla på tv så ni får ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi..
kram Helena


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej, Hoppas du haft en bra midsommar. Men du, tacos...är inte det bra mat att äta???

Det har jag trott i alla fall.



Du är jätteduktigt som går en timmes promenader...:-)

2008-06-23 @ 09:29:32
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0