Go kväll i stugan!!

 Ja! idag har det nog inte hänt så mycket!

Jag har lagat middag, Kalop& färsk potatis blev det idag...Är jättelänge sedan jag lagade det. Men idag så blev det på vv vis..Det blev också gott..

Sen så har jag tvättat, det gör jag stort sätt varje dag, för att slippa högar som växer!! :0)
Sen så åkte jag och Rebecka till Storvik och drog med Carina till Kvarnbacken kaffestuga och fikade..Idag blev det en räkmacka & kaffe..Det är sååå mysigt där, En gammal timmerstuga med öppen spis som dom eldar i om det är lite rått eller mulet ute...

Sen så åkte jag med gubben ut till Trebo golfen, för han vill slå några bollar, men jag och Rebecka tog en promenad runt ett spår som ligger aldelles brevid golfbanan..Så vi fick en promenad på 45 min, kände det var bättre än att stå där och skjuta golfbollar...

Så nu sitter jag här och e sugen på något gott!!
 Men det får bli frukt eller en morot! *suck*

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hör vi  imorgon.
kram Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Ja du, jag blev kvar hemma med städning & stor handling inför midsommar...

NU först har vi städat klart, men så blev det fräscht också;)

Men eftersom de kommer vid halv elva imorrn fm så gällde det att bli klar idag!



Nu ska jag lägga fläskfile i marinad & sen slå min röv i soffan ett tag!



Ha det bra!

2008-06-19 @ 20:26:52
Postat av: Anonym

Hej

Ja du, jag blev kvar hemma med städning & stor handling inför midsommar...

NU först har vi städat klart, men så blev det fräscht också;)

Men eftersom de kommer vid halv elva imorrn fm så gällde det att bli klar idag!



Nu ska jag lägga fläskfile i marinad & sen slå min röv i soffan ett tag!



Ha det bra!

2008-06-19 @ 20:27:20
Postat av: Helena

Ok! ni får ha en trevlig midsommar helg!!

Så hörs vi



haj haj

2008-06-19 @ 20:37:52
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0