Go kväll!

  Ja!  När Jag & min älsklingsgubbe tog en kvällspromenad nu i kväll så fick vi se 2 stycken luftballonger som var på väg upp i luften från fotbollsplanen vid stensätra. Hörde något konstigt blåsande ljud så var det från dom när dom fyllde på gas i ballongerna för att lyfta..

Ja! det är ju inget som jag skulle ställa mig i då med tanken på hur höjdrädd jag e då!! Men gubben hade nog velat upp i en sådan *fniss*
Vi var ute i 45 minuter och gick runt och kolla på husen i Stensätra, man blir ju sugen på att skaffa ett, men vi får vänta ett tag med det..

Sen när vi kom hem så har jag laserat skohyllan i hallen svart,det blev ganska bra! passar bättre in till golvet nu, när det e nytt..
Och innan vi gick ut så bar Robban ner byrån som stod i hallen till förådet, vi ska ju sätta upp en hylla där i stället.Det Blir bättre så slipper det stå grejer på golvet..

Nej! nu ska jag göra mig klar för sängen, har fått lite ont i huvudet så, ni får ha natti natt natt

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag är grymt höjdrädd...törs knappt stå på en stol. När vi rustade om huset skulle jag gå upp på en ställning och måla huset...upp kom jag, skrek och skrek, tordas inte röra på mig...ville ner, men kom inte ner. Jag kunde ju inte röra mig. Mannen fick klättra upp, lägga tunga frugan på axeln och klättra ner. HAHAHA...de måste ha vart en syn!!!

2008-06-10 @ 09:49:20
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0