GOD KVÄLL I VÄRMEN!

  God kväll alla där ute!!

Vilken värme vi har haft idag :P
Idag så vaknade vi sent, hade inte ställt klockan så man kunde sova tills man vaknade..*skönt*
Vi gjorde frukost, och barna hade bestämt att dom skulle åka till stranden idag! så dom packade ihop lite och tog cyklarna till badet..

Jag och Robban skulle ta en sväng till min kusin i Ljusne..Har inte hälsat på dom på länge. Men först åkte vi in på Valbo och kolla lite på Kapphal, Robban hittade ett fint linne en t-shirt och en snygg skjorta, som han köpte..Sen gick vi in på coop och handlade till Grillningen som vi skulle göra när vi kom fram..



Men gud så varmt det var att stå i solen och grilla, men visst man ska inte klaga..Vi var hos dom i 2-3 timmar och sen så fick vi tänka på refrängen, vi hade ju barna hemma som väntade...så vi drog hemåt..Så nu sitter man här och jag funderar på ta mig en promenad nu när det svalnat lite ute. Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll & helg så hörs vi..



God natt!  over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0