GODAGENS!




Ja! nu var man äntligen ensam igen!! *phuuu* Stonk* Det har varit jätte roligt att min bästa kompis & barn från Göteborg har varit här & hälsat på, det är inte det..Men det är påfrästande med 4 ungar som tjatar och håller på...Jag har ju själv 2 så då kan ni tänka er 2 till *suck*

Men men som sagt det har varit trevligt!! Dom hade tänkt åka idag, men dom stack redan igår kväll vid 17.30..Maja tyckte det var bättre att åka på kvällen för då kunde barna sova på vägen, också blir det ju inte så varmt heller..

Ja! vad har vi gjort??
ITisdags så åkte vi ut till Högbo bruk och spelade minigolf, lekte & grillade..Jane fick tom. bada för Rickard slängde ut Rebeckas sko i vattnet & hon var den ända som hade bikini på sig...Så hon fick äran!!

Onsdag: Blev det Gävle vi åkte till det omtalade leklandet där..Först när vi kom dit så tog dom inte kort, så jag & Maja fick ta en promenad och hämta ut pengar på en automat i närheten, barna fick vara kvar på leklandet under tiden..
När vi kom tillbaka sa Jane att hon hade gjort allt och tyckte det var tråkigt där, men som Maja sa att nu när vi åkt dit så får dom bannemed leka också, för det kostar ju ändå 85 kr per/barn  såååååååå  lek nuuuuuuu....

Kanske inget för Rebecka & Jane som är i 11 års åldern men det stod ju mellan 1-15 år så..men vi var där i 3 timmar, vi köpte mat där korv m mos & dricka.och får jag säga så var det det äckligaste vi ätit någonsin..Alla höll med..

Sen på Torsdagen så bar det av till Parkbadet, det hade dom tjatat om hela veckan, vi hade sagt att om det regnar eller så så skulle vi åka dit..men nu blev det så.Dom lekte & stojade och hade roligt efter så tog vi en promenad till centrum & tog fika på hansens kontitori. Vi gick runt och kollade lite sen var det dags att åka hem och göra  middag...

Fredag hade jag tänkt att ta med dom till Bolugnerskogen i Gävle men så fick Rebecka en tid till läkarn vid 14.00 tiden för att kolla knäna hon har ont idom och eftersom Robban har opererat höfterna och hon har liknade symtom så vill vi kolla upp det..Så då blev det i Gävle och sen så började det ju regna och då e det ju inte roligt att gå där..så det blev en slappedag idag...Maja gjorde middag undertiden vi var hos läkarn så det var klart när vi kom hem...Skönt att slippa att stå vid spisen ibland..

Sen så packade dom ihop,vi tog en kaffe och pratade lite medan barna satt på balkongen och ritade ..sen så var det dags för dom att åka hem...Visst är det tråkigt att dom åker men även skönt att få vara själv..
Det har varit en underbar vecka och bilder lägger jag in sen..

Ha en skön dag så hörs vi!!

kram Helena


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt ni haft det!!

Men förstår dig, skönt att bli själv & till det normala också.

Nu ska vi bygga hönshus=)

2008-06-28 @ 14:37:59
Postat av: camilla

Ja du jag har 4 barn runt omkring mig JÄMT och det är inte alltid det roligaste:) Mycket tjöt blir det och bråk det ska vi inte tala om.

Mina killar de är 12år och de andra tre killarna de är 10 år:)

Ha en trevlig helg

Kram

2008-06-28 @ 15:21:01
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Linda

Japp Ockelbo marknad var inte dum=)

Vad köpte ni då?L

2008-06-28 @ 22:29:21
Postat av: Linda

Japps jag jobbar

2008-06-29 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0