Godmorgon alla!!

 Allihopa!

Hoppas ni får en underbar dag! Och att det blir uppehåll idag med sol..
Själv så vet jag inte vad som händer, men jag vet att jag måste iväg och väga mig idag vid 15.30 det är sista gången nu innan sommarstängningen som Sirpa ska ha i 5 veckor..

Så det blir väl att åka till Gävle och väga sig, för det måste jag annars spårar det nog ut om det går förlång tid imellan vägningarna..Jag har det som en sporre att jag måste väga mig varje vecka, för man e ju lite nyficken att se vad som hänt!!

Ni förstår att jag har ju bara 5 kg kvar till målvikt på 68 kg, och det har jag satt som mål då jag fyller 40 i augusti, och det är ju inte alls långt kvar, så jag vill ju inte gå upp mera nu även o det bara är 1-4 hg varje gång jag gått upp, så vill jag ner annars klarar jag ju inte det målet..

Nej! nu får jag sluta tjata om min jädrans vikt, finns annat att prata om.*fniss*
Som sagt ha en underbar dag nu så återkommer jag..

kram Helena

Kommentarer
Postat av: camilla

Jo men självklart kan du länka mig:)

Jag har ju länkat till dig,och jag kom på nu att jag hade glömt att fråga dig:/

Ja nu får vi hoppas på ett minus:)

//Camilla

2008-06-17 @ 12:49:00
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: linda

hejsan:)

Jag fick en tid till doktorn imorn kl 11 så ska de ta blodprovet o undersöka mig:) skönt!

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilka snygga naglar! jag är ocå rätt sugen på att bygga naglar på sallong men jobbar juh som uska så jaaa... hmm.. de där med långa naglar o bäddasängar eller duscha folk är ingen höjdare för mig:( Men skitsnyggt är det! LOVE!

Har vart ute o joggat! Nöjd!

Ha de bäst!

KRAM

2008-06-17 @ 17:11:55
URL: http://ninniz.henkeman.com
Postat av: camilla

Ja men du ska se att nästa gång då blir det - :)

Ja jag har bakat de där kakorna en gång innan och de är verkligen helt ok,blir bara sugen på mer om jag tagit en ;)

Ha et bra

Kram

2008-06-17 @ 19:40:59
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Linda

Nää hade du gått UPP gumman!?!

Du som sköter dig så bra!

Men det är bara för att du har så få kilon kvar.

Ge inte upp! (ska jag säga)=(

2008-06-17 @ 20:39:23
Postat av: Marie Hj

Hejsan!

Kul att du tittade in till mig! Jag länkar till dig oxå. Hoppas att du når ditt mål nu tills du fyller år. Eller rättare sagt det kommer du att göra! Du ju ganska nära nu.

Ha´de gött!

2008-06-17 @ 23:01:27
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0