Gomörra!!

 Alla som läser här!
Idag så får jag tvätta av golven! så är jag stort sett klar med städningen för denna gången *suck* Det e det tråkigaste jag vet att städa, för det håller inte så länge när man har 2 barn & katt som springer runt & stojar...Men nog om det..

Jag har fått iväg gubben till jobbet nu & så har jag bryggt mig lite kaffe så jag sitter här & bloggar lite och tittar på nyhetsmorgon!..Ungarna sover fortfarande *skönt* med lite egen tid nu på morgonen,Visst! jag kunde gått in & dratt täcket över huvudet igen, men då e ju hela dagen förstörd sen =0)

Ieftermiddag ska jag åka till Forsbacka och fixa naglarna. Jag har ju varit nagelbitare i över 30 år så förra året imaj så tänkte jag att nu får det banne me vara nog, så jag gick och förlängde dom..Men i höstas så hade mina naglar blivit så långa så jag tyckte inte jag behövde ha lösnaglar längre..

Dom var jättefina, men sen så börjare dom gå av en efter en, dom växer upp och sen går dom av så nu har jag bestämt mig för att sätta lösnaglar igen, snyggt med franska nu i sommar..Jag har aldrig varit hos denna här i Forsbacka innan men dom säger att hon ska vara bra!!

Nej! nu ska jag sluta tjata, och så får ni
kram Helena

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag måste städa..men jag orkar inte. Har ingen lust. Ska jobba dygn i morgon...så när jag kommer hem på onsdag morgon så kanske det är städat redan...??? Eller? Nä...tvivlar. ;-)



Hoppas du blev nöjd med naglarna. Tycker det är skitsnyggt med fransk manikyr!!



2008-06-16 @ 16:17:16
URL: http://jessiejones.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur blev naglarna!??

Lägg ut en bild på domL

Nu vill jag med göra naglar!!!

Men i mitt lantliv kanske de inte passar så bra infniss

Joo ja måste ringa henne..var det 500 för fransk??

Puss!

2008-06-16 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0