Hej allihopa där ute =0)



Ja! idag så har det väl inte hänt så mycket, förutom att vi har varit en sväng till Valbo och köpt avslutningsskor till barna..
Dom hittade inga på skohuset, så vi gick vidare till Stadium, inga där heller.
Så jag sa vi går in på coop och kollar, och tro det eller ej dom hitta 2 par skor var som dom ville ha..=0)
Så var den saken avklarad också!!

Det är ju inte skoj att springa runt och kolla när det är så varmt, men men vad gör man inte för sina små liv..Dom måste ju ha skor...Kläder är redan köpta så =0)
Sen så ville Robban kolla runt lite på phon house och Expert han ville kolla på en mobiltelefon, men det blev inget köp av det idag..

Sen ville Robban och ungarna åka till pizza place..Dom åt varsin pizza och jag tog "kycklingsallad"..
Jag blev lite glad imorse igen när jag ställde mig på vågen den stod på 73,8 kg det var ett par veckor sen sist, så jag hoppas det håller i sig till Tisdagens vägning så att jag har gått ner lite..men men man får se, får inte hoppas för mycket, jag har ju inte gått ner något nu på 2 veckor med tanken på hur varmt det varit, så jag har varit jätte svullen i kroppen..För jag håller ju mig till mina points och promenerar dagligen, så där ligger inte problemet tycker jag..

Nej! nu ska jag kolla vidare på tven så ha det göttans så hörs vi...


Kommentarer
Postat av: Linda

Godmorgon vännen!

Önskar dig en fin dag.

Vad duktig du är med vikten! Själv så har det havererat, men tog nya tag igår, hade gått upp 2 kg dp=(

Så på tisdag väger jag mig ej, men nästa..då J*vlar!

Stenhård tills dess ska jag va!

Kram

2008-06-09 @ 07:05:46
Postat av: Katarina

Hejsan, om ni funderar mer på att köpa mobiltelefon så vill jag bara tipsa om www.prisjakt.nu där man kan jämföra priser och egenskaper på ett väldigt smidigt sätt :)

2008-06-09 @ 13:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0