Hellluuuuuu

 Alla!

Ja! som sagt så har min bästa vän och hennes 2 barn kommit hit upp till oss från Göteborg!!
Det är görra skoj för man träffas ju inte så ofta nu när man bor lite över 50 mil ifrån varandra,=0( men dom ska iallafall stanna några dagar...Hon har ju semester i 3 veckor så dom har nog inte så bråtom hem inte, får hoppas det!!

Det är nackdelen med att man flyttat så långt bort från sina vänner, att man kan ju inte åka till dom så ofta, typ komma på en fika..för man kör ju inte 54 mil på en kafferast precis!!

Så det blir att hitta på lite aktiviteter nu i veckan! Tråkigt att det inte har varit varmt, för jag tycker inte det är något direkt badväder! Men vi får göra lite små utflykter typ: Högbo,Bolugeskogen i Gävle,Storviksbadet,Park badet så det finns att göra, men det får ju inte kosta en förmögenhet heller....

Dom sover ännu, Jag har kört gubben till jobbet nu på morgonen, för jag behövde ju bilen nu denna veckan, så då får jag köra honom..Det blev väldigt sent i natt innan man kom isäng, för man har ju så mycket att prata om så man är ju rätt seg nu, skulle inte tacka nej till en go säng nu, men men lägger jag mig, så vaknar nog alla och vill ha frukost..Tror ni inte det??=0)

När maja har vaknat så får vi planera dagen, vi tar dagen som den kommer nu eftersom vi inte vet hur vädret är riktigt, så det ska bli spännade att se vad som står på schemat  idag!=0)
Men jag får bara inte glömma digitalkameran!!"!

Tog lite kortpå dom små liven igår! Herregud säger jag, dom hade sminkat sig * mera säger jag inte, ska lägga ut kort sen, så ser ni själva* Rebecka är jämngammal med majas älsta dotter & så har hon en flicka till som är 1 år yngre än min Rickard..

Jag har känt maja sen våren 1997 *gud vad tiden går* vi träffades på öppna förskolan i Göteborg så vi har haft en tätt kontakt hela tiden, hon e min bästa vän som man kan prata om allt med..

Nej! nu ska jag sluta och surra så ni får ha en jätte trevlig dag, för det ska vi ha!!!
Skriver mera ikväll!!
kram Helena

Kommentarer
Postat av: lindizh

Vad kul att få långväga besökare, kan jag tänka mig. Det blir ju så sällan man träffas. Hoppas ni fick en trevlig dag.

2008-06-24 @ 20:39:50
URL: http://lindizh.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vad roligt att ha besök hemifrån!

Hoppas att nu får roligt...det finns ju en del fina ställen att visa här uppe somdu sa...högbo, boulongerskogen.

Du, brukar du fila och fixa dina naglar själv när dom blivit för lång..? Fixa fransk manikyr? Kommer gå över 5-6 veckor för mig nu när jag ska på semester..

2008-06-25 @ 11:16:46
URL: http://jessiejones.blogg.se/
Postat av: Helena

Japp! jag filar jämt..annars ser det inte snyggt ut..

kram

2008-06-25 @ 11:45:30
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Coyntha

Hej! Vad rolig att du har haft besök! Hoppas att ni ha det trevligt.

Ta många bilder...!



kram

2008-06-25 @ 13:43:59
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0