I väntan på "I huvudet på Gynning"


Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din klocka inställd på? 05.35, men jag snoozar till 05.50
Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast Ica Maxi
Skulle du hellre ta bilden, än vara med på den själv? Absolut, utan tvekan!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus med allt där till & stor ny husvagn
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? hmm, ne inte vad jag kommer ihåg
När var senast någon stötte på dig? Tjaaa...för länge sen
Vad åt du till middag senast? Oxfärsrullader
Kan du vissla? Japp, men inte busvissla*hehe*
Tittade du på tecknat när du var liten? ja! det hände väl
Äger du några pop-band tshirts? Nej
När flög du senast? 1992 när jag & gubben gifte oss 1.a gången
Pratar du några andra språk? Skolengelska, förstår LITE Tyska
Har du gråtit offentligt? absolut!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Piercingar har jag aldrig haft, verkar läskigt!
Men tatueringar har jag inget mot
Vad har du med dig in på bion? Ett trevligt sällskap & något drickbart& popcorn
Vad har du för väder? En mulet men uppehåll
Vilket var ditt favvoämne på gymnasiet? Har inte gått gymnasiet
När sov du senast på golvet? minns inte
Vilken är din favorit drink? Galiano, är en av dom
Gillar du din boendesituation? Ja då, men en liten förändring skulle inte skada;)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 5
Är dina dagar fullbokade & stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektioner i skolan? Nej, inte direkt
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 40
Tror du på liv på andra planeter? nja!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? blir nog mest ledsen
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Inte ens om jag fick 1 miljon, är så jädrans höjdrädd
Tycker du om att krama folk? Inte vem som helst, utan det ska vara någon jag känner.

Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hmm..Carola, Sandra bullock..
Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja! faktiskt

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Neej! Älskar ju kött! *mums*Men jag äter inte rådjur (dom ser ju så söta ut med sina ögon)
Är du mörkrädd?Ja! Har alltid lampan tänt när jag lägger mig, & går inte själv ute på kvällen när det e mörkt
3 saker du alltid har med dig? mobilen, väskan & nyckelknippan

Har kopierat detta från gullmalva.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack så mycket för komentaren :) vilken mysig blogg sida du har, och vad kul med denna frågeställning, hoppas du inte har något emot att ja tar den till min blogg ;) Ha en bra dag Kramar

2008-06-18 @ 14:30:05
URL: http://sockerpinglan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0