Idag har jag cyklat vill ja lova!!!

Hej! imorse tog jag cykeln ner till centrum, och kollade runt i affärer men jag köpte inget.Fanns inget som jag ville ha och som jag kände för..



Sen så möte jag min man vid pizza place och tog lunch med honom..Och gissa vad jag åt???
jo! den goa kycklingsalladen, kan inte bli trött på den, för den e ju sååååååååå goooooooo

efter det så gick vi till Nordea Robban skulle avsluta ett gammalt konto där som dom forsatt att dra pengar för som vi inte andvänt sedan i januari i år...Så nu e det borta...

Sen så åkte han till jobbet, och jag cyklade hem, det har varit så underbart skönt ute idag, lagom med fläkt har det varit oxå..

Jag och Rebecka tog en tur med cyklarna till ica i eftermiddags hon skulle ju handla lite för att ha med sig till frilufsdagen i Högbo imorgon..Där ska dom paddla kanot, fiska, promenera, spela golf och leka...Dom ska cykla dit imorgon.

Nu ikväll gjorde jag pannkakor till dom andra, själv så värmde jag makaroipudding, men deras mat såg väldigt gott ut, dom åt pannkakorna med glass & jordgubbssylt  såå *mums* inte konstigt att man satt där o dräglade..Men jag tog ingen, jag höll mig till min mat =0)

Nej! nu ska jag kolla på tv, så ni får ha de göttans så hörs vi i mörra!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0