Ja! då har man gjort lite nytta =0)

Det var lite segt i morse men jag har fått gjort lite idag iallafall!
Gubben har jobbat lite idag på förmiddagen..Och så har han skruvat upp hyllorna i hallen, skönt att det e gjort nu iallafall..=0) Jag har dammat och plockat undan lite grejor, också har jag gjort middag, och sen så har jag och älsklingsgubben gått en långpromenad på 1 timma nu i kväll, så när vi kom hem så gick han och vilade och jag gjorde varsin räkmacka till oss & ungarna..

Sen så när vi var ut eoch gick så tog vi vägen om ica för att köpa mjölk, men så kollade jag efter den nya smulpajen som Ekströms gör reklam för..Och jag hittade 3 olika sorter, men vi tog äpple m kanel idag..Och jag räknade ut att det bara var 6,2 points per/port och det hela räckte till 6 port..
Och gott var det också!! så den rekomenderar jag varmt, att ni ska prova...

Och tidigare idag så var vi en sväng bort till Linda och hälsade på, har inte träffat henne nu på ett tag, så det var roligt..Vi tog en liten fika och pratade lite om när vi skulle dra till Leksandsommarland..Det får väl bli nu i juli någongång kanske..=0)

Sen så har det väl inte hänt så mycket mera idag, har ju fortfarande huvunvärk, så det knallar väl som vanligt..
Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon!!
Här kommer en bild på hyllorna..



Det kommer att bli en svart smide spegel där sen, för den som är där nu passar inte riktigt in!!
Men vi tyckte det blev bra iallafall..

Hejssvejs i lingonskogen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra det blev med hyllorna!!

Jätte fint & mkt bättre än byrån.



Kulikul att ses idag vännen, får vi göra snart igen.

Jag ska masa mig över till dig nån dag i veckan..en liten prommis på kvällskvisten.



Kram

2008-06-15 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0