jaha!!

Hej alla där ute!!

Hoppas ni har haft en skön dag!!  Själv så har jag tvättat, bakat bullar idag...
Sen så tog vi en tur till Valbo för att kolla efter en ny cykelhjälm till Rebecka, men hon hittade ingen som hon direkt ville ha, så det blev att åka hem tomhänt..

Efter det så var vi på gubbens jobb och tvätta av bilen och dammsög den, så nu e den fin igen. =0)
Också åkte vi vägen om ÖB för jag letade efter en svart kjetting som jag skulle ha till smidelampan jag köpte på Ockelbo marknad igår, så gubben har fått borrat upp den idag, så det blev fint med den över bordet ute på balkongen..Det artar sig lite efter vart..*fniss*

Också har Carina & Tord varit på besök..Sen så kom min älsta son & hans tjej också..Så dom fick nybakta bullar & kaffe *mums* Ja detta har hänt idag för oss.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon!!
kramizar Helena

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm smaskens med nybakta bullar;)

2008-06-29 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0