Jahapp!!




God kväll där ute i stugorna! Ni sitter säkert och kollar in fotbollen nu....Själv så e väl inte det min favorit då, gillar hocky bättre om jag får säga det..

Jag och Rebecka tog en cykeltur runt sätra och så svängde vi inom Linda och lämna lite oriflame till henne som dom beställt..Vi pratade lite, man träffas ju inte lika mycket nu eftersom hon har börjat jobba.. men men..
Jag är glad dom gånger man ses och hörs..

Imorgon så är det ju skolavslutning för Rickard & Rebecka i Björksätras kyrka..Rickards börjar kl.8.30 & Rebeckas börjar 9.45 Och Hon ska spela bas i kyrkan iår..Och sjunga  ska bli trevligt för Robban ska gå med iår, han har haft svårt att komma ifrån förr om åren eftersom han har ett sådant jobb..

Ska ta med kameran så man kan ta lite bilder, hade varit roligt med en videokamera vid sådana studer, men men vi har ingen..Men jag fick en fin Digitalkamera i julklapp så den försöker jag använda så ofta det går..Men jag glömmer ibland att jag har den, och då åker mobilkameran fram istället, blir ju inte riktigt lika fina kort på den då!!

Nej! ni får ha det så bra så återkommer jag imorgon med bilder och info hur avslutningen var..

Natti natt natt

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hampus ska ha sin avslutning i kanalkyrkan så vi ska dit och kolla. Sen ska vi ha tårtkalas hemma...fira sommarlovet med jordgubbstårta...MUMS.

Just ja...du och Linda äter inte sånt där va..? Finns VV:s jordgubbstårta..?! Eller får ni avstå helt från gotta??

Kram Kram

2008-06-10 @ 23:16:18
URL: http://jessiejones.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hejsan om du är sugen på videokamera så kan jag tipsa om en sida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du jämföra egenskaper, modeller, priser osv, det kan nämligen skilja ganska mycket i prisväg mellan olika butiker. Jag skickar med en länk så kan du gå in och kika:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=84

Lycka till :)

2008-06-16 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0