Japps!

 Gokväll alla där ute!!

Idag så har jag gjort nytta, först  så gick jag & barrna en långpromenad på 1timme 20 min det var skönt, men det duggade lite när vi gick, men vad gör det? När vi kom hem så åkte jag & Rebecka till Storvik. Hem till Carina & Tord dom berättade ju igår att dom köpt nytt akvarium på 250 liter, som jag var tvungen att se...Så då blev det en tur dit.

Sen efter det så åkte vi till ica och handlade in allt som behövdes till bakning, för det hade vi planerat.När vi tog promenaden på morgonen..
Jag & Rebecka satte en jättedeg till Tekakor, det blev runt 80 st..Och när vi gjort klart det så satte vi en deg till och fick lika mycket, så det blev över 160 st tekakor..Och vet ni!! Hade jag kollat frysen tror ni?? så att det fanns plats till alla dessa tekakor..NEJ! NATULIGTVIS HADE JU INTE FRU BÖRJESSON GJORT DET DÅ!!! 

Så hur ihela helvete skulle jag få in dom då?, jo! jag fick ju trycka runt lite, för jag bakade ju bullar igår..Och så fanns det glasskartonger så glassen fick vi ju äta upp, för den tog ju plats...Man vill ju inte ha mögligt bröd då!!

Men det löste sig till slut i allafall..fick in alla påsar...så nu får jag inte baka mera på ett tag, och jag som var så baksugen *Hmmm*

NU ska jag kolla på tv men ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon..

Kommentarer
Postat av: Linda

Men fru Börjesson! Du får ta o köpa den där frysen du pratat om!;)

Seså gå in på blocket o titta!



Var akvariet fint då??

Kram

2008-06-30 @ 20:08:39
Postat av: Helena

Hejsan!

Ja jag vet, har varit inne & kollat på blocket, men har ingen lust att betala hur mycket som helst för ett frysskåp.



Ja! akvariumet var fint, typ som våra men det var rakt framtill.. men inget underskåp till.



kram

2008-06-30 @ 22:28:28
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: Jessie

Kul att få hjälp i köket av barnen. Själv får man alltid stå själv...då är det inte lika roligt att hålla på och baka, laga mat.

Ha en bra dag!!

Kram

2008-07-01 @ 09:18:48
URL: http://jessiejones.blogg.se/
Postat av: jennie

Tack så mycket =) Hoppas det gick toppen på vägnigen för dig :) Fortsätt kämpa! kramar

2008-07-01 @ 23:34:46
URL: http://sockerpinglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0