Några snabba om mig!!


Hur bor du? I en lägenhet i Björksätra (Sandviken)
Brukar du komma i tid? Försöker
Hur lång är du? 168
Kan du laga mat? Japps!
Vad jobbar du med? Jobbar inte! (sjukpensionär)
Vad har du på dig just nu?  Mjukisbyxor, T-shirt
Har du någon fobi? Spinlar,ormar& möss/råttor
Hade du en bra kväll igår? Ja!
Vilket är ditt senaste inköp? Mat på Maxi
Din favoritdryck på morgonen? Kaffe m mjölk
Var fick du senast pengar ifrån? fkassan
Har du sovit i din egen säng inatt? JA!
Vad hade du sönder senast? Ett glas
Vem snackade du med senast? Robban
Varm favoritdricka? Kaffe m mjölk
Favorit dricka när du är riktigt törstig? Vatten såklart!
Alkoholhaltig favvodricka? Hmm..svårt..alkoläsk & Galliano
När gjorde du senast något riktigt dumt? Idag faktiskt *hehe*
Saknar du någon just nu? Min släkt faktiskt,
Vad ska man göra för att få dig irriterad (Enligt barna) Tjata, åter tjata
Någon jag stör mig på? Ja, en & annan finns det väl
Senaste person du kramade? Gubben
Senaste person du ringde? Morsan
Senaste person som ringde dig? min älsta dotter i Strömstad
Vad drack du senast? Bubbelvatten
Vill du ha barn? Kan inte få fler, men 4 räcker för mig(nu kan någonannan befolka jorden)
Längtar du till din födelsedag? Nja! jag fyller ju 40 i år så..
Har du rakat dina ben någon gång? Off course!!! Är ju självklart för mig så....
Är du sugen på något nu? Japp, sugen på allt som e smarigt just nu
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 10 kanske mera håller inte räkningen
Använder du hudkräm? Japp! Alltid bodylotion efter duschen
Attraheras du utav män med skägg? Nja, det e väl inte jippi direkt, det sticks om inte annat
Micropop eller poppa själv? Micro..American Best
Brukar du baka? Japp! Älskar att baka
Röstade du i det senaste valet? Absolut, och ni såg ju vem som vann *hehe*
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Jadå det är jag
Vilken låt lyssnade du senast på? Duffy merscy ( eller vad den heter)
Har någon annan sovit i din säng inatt? gubben
Vad tycker du är äckligt? Folk som stinker svett
Har du pengar på mobilen? Nix jag har abonnemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0