Nya naglar var det här ja!!!

  Ja! så här blev dom, jag blev rätt nöjd..

Och det var inte dyrt heller..500 kr för alla naglar & ca 2 timmars sittning..
Ja idag har det inte hänt så mycket mera förutom att jag & Rebecka gick en långpromenad runt Sätra..

Du vet Linda den vägen du brukar/brukade ta. Det tog 1 timme& 20 min för oss att gå runt, men fan vad ont jag fick i höften o knät..Rebecka klagade på  sina knän också..

Robban har ju opererat sina höfter när han var 12-13 år för det var något där som inte var bra..Och då när det hände så började det i knäna på honom, så man e ju lite orolig så att inte Rebecka råkar ut för samma öde liksom..

Jag har sagt till henne att skulle hon får mera ont så måste hon säga till så man kan gå till läkarn och kolla upp det..
Nej nu ska jag göra mig ordning för bingen, så ni får ha det göttans så hörs vi..
Ps! imorgon ska jag till vv och väga mig & på onsdag ska jag iväg till Storvik & klippa mig, mer om det imorgon..

Tjing gjong luftballong!


Kommentarer
Postat av: camilla

Snyggt!!

Tycker sådana naglar är kanon snyggt:)

Känns frächt

Lycka till i morgon :)

//Camilla

2008-06-17 @ 08:27:17
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Linda

Åååå vilka fina naglar!!

När måste du dit nästa gång nu??

avis

2008-06-17 @ 18:14:55
Postat av: Helena

Tjena! jag ska dit nästa månad den 18.e



kram

2008-06-17 @ 19:08:15
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0