ohooops!

 Oyeee! En till dag med fint väder!

Det har inte hänts så mycket ännu, min älsta dotter väckte mig med ett sms vid 9.20 så jag kunde inte ligga kvar så det var att gå upp och börja med frukosten....

Sen så åkte jag en sväng till Linda men hon låg och sov, så jag pratade lite med henne sambo sen åkte jag hem och tog en fika med gubbelubben.=0)

Vet inte vad som händer idag! kanske vi ska ta en tur till min kusin i Ljusne ieftermiddag, vi får se..
Sen så skulle jag behövt åka till ÖB och handla tvättmedel & skjöljmedel...Ni vet måste ju tvätta, tvätta =0)

Också vill jag ju gå en långpromenad men älsklingen idag med, för imorgon jobbar han ju igen, och då är han trött när han kommer  hem efter en dag med stress på jobbet...

Ha nu en riktig skön dag isolen för det ska vi ha..
kram Helena

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå jag hörde om att du varit här.

Jag soov då som sagt, hade så jäkla ont i huvudet!!

Migränaktigt tror jag..

Men nu är det bättre, så det har blivit en prommis i spåret i Trebo iaf.

Nu är lunchen utbytt mot pulverdrinkar,) så nu är jag på G igen!

Hehe...

Hoppas det är bra med dig.



2008-06-22 @ 17:27:57
Postat av: Helena

Hej! Jo det e bra..Jag har oxå migrän nu i kväll..

Men det går väl över..

Har precis kommit hem från Janne..sitter o funderar på att ta mig en promenad..



Ha det gott så hörs vi

2008-06-22 @ 20:53:35
URL: http://titti40.blogg.se/
Postat av: BeaTris

Hejsan

Kom precis på att någon (du) frågat mig ang pointsen i ett tekaksrecept jag har. Jag har totalt missat att svara så förlåt =)

Dessvärre så har jag det inte uträknat då det är ett recept som jag kört mycket på innan jag började med min viktresa. Det är ju ganska mycket fett i dom men om man kör på lättmjölk & fibergryn kanske dom blir lite mer mättande. I vilket fall som helst så är dom jättegoda om än lite onyttiga i orginalreceptet.



Kram

2008-06-23 @ 21:13:02
URL: http://beatris.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0