Shopat idag då!!

Just det! Jag & Rickard cyklade ner till centrum och möte Rebecka vid Selmas idag på eftermiddagen..
Hade ju lovat att kolla lite efter kläder till dom som dom ska ha på skolavslutningen..



Vi var inne på Kapphal men hittade inget som dom ville ha..
Sen gick vi in på Lindex och kollade runt..Rebecka Eller snarare jag hittade ett par fina ljusgula jeans piratbyxa typ & Rebecka hittade en jättefin vit tunnika med axelband som hon ville ha :0) & ett par fina stumpor till..

Till Rickard hittade jag ett par fräcka vita shorts med fickor lite överallt och en kedja som hängde på sidan typ & en snygg kortarmad t-shirt med insydd skjorta i en fin blå nyans och rutit tyg, snyggt tillsammans iallafall..
Bilder kommer sen:0)

Sen så behöver dom ju skor, typ sandaler eller liknande, men det ska vi åka till Valbo eller Gävle och kolla efter nu i helgen..

Vi cyklade till Millano pizzeria och käkade lite, jag hade ju inte ätit sedan frukost så jag var rätt hungrig då.
Jag tog min kycklingsallad & ungarna delade på en hawaii pizza...
Sen så tog vi och begav oss hemåt..

Väl hemma så ville Rebecka & Rickard åka till sörtutts badplats, men jag var så trött så dom åkte med en kompis till Rebecka istället ett par timmar..Jag duchade och gick och vilade, jag behövde det kände jag.
Det är ju så varmt, vet inte vart man snart ska ta vägen!! Det skulle inte skada med lite regn, men på nätterna då isåfall....

Sen så har min älsta son & Maria varit här på fika nu ikväll... Och nu sitter jsg här och skriver & kollar tv samtidigt.
Imorgon kanske vi ska till min kusin i Ljusne, ringde honom förrut och vi var välkommna!
Vi skulle ta med oss kött så vi kunde grilla sen på eftermiddagen..men nu när jag sitter här så vet jag inte om jag har lust att åka dit imorgon, men vi får se hinner kanske ändra mig igen...

Ni får ha natti natt natt!!

                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0