Skolavslutning & Kul utan Strul 2008-06-11

Halloj!  

Idag när vi vaknade så regnade det ju lite, tråkigt just idag när det var avslutning. Och senare idag så var det ju Kul utan Strul i Statsparken med olika aktiviteter..Men vi var där i 3 timmar i regnet, tror dom flesta barnen inte brydde sig om det regnade eller inte..

Avslutningen var bra..Rickards klass var i kyrkan kl.8.30 men det var så mycket folk så man såg inget..Men man hörde ju iallafall när dom sjöng & spelade..
Sen så var det Rebeckas tur vid 9.45 och då fick vi en plats längst bak så bilderna är väl inte dom bästa, men men Hon var jätte duktig på att spela bas till några som sjöng..Hon har lärt sig det på några få veckor, och vill fortsätta med elguitarr till hösten när skolan börjar igen..

Sen så tog vi en sväng till Carina & Tord i Storvik på en fika..
På eftermiddagen så körde vi ner till Statsparken vid 15.30, Rebecka skulle möta upp en klasskompis där då..
Jag och Rickard gick runt och kollade in läget och vad det fanns för olika grejer att göra..

Lägger ut lite bilder från dagen!!



Björksätra kyrka





Rebeckas klass som sjunger





Rebecka när hon spelar bas



Rickard



Rebecka

Nu har dom sommar lov
 Statsparken med Kul utan Strul





Börjar bli darrit!





Nu är det högt vill jag lova



Huu vad högt 16 backar klarade jag





Här står en blöt kille med priser han vunnit.. Kallt var det när det började regna

Men jag tror att dom var rätt nöjda med dagen ändå! så ni får ha det gott i tvsoffan så hörs vi!!
Haj haj då!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tjenis penis som Linda brukar säga..;-)

Kul utan strul? Visste inte om det...hade jag veta de hade vi oxå åkt in och kolla trots regnet. Blir det fler ggr?

Vad mysigt björksätra kyrka hade gjort det...släckt ner och mysbelysning. Så va det tyvärr inte i kanalkyrkan...där är det tyvärr inte mysigt för fem öre.

Jaha...nu regnar det igen...:-( Less på regnet nu...

Hej svejs

2008-06-12 @ 16:28:17
URL: http://jessiejones.blogg.se/
Postat av: Linda wansulin

hejsan:)



Just nu äter jag naturell yoghurt 0.5% o enligt min Pointsvåg så är 170 = 1p:) haha...



Lycka till med vikten! Jag letar klasslokaler:)



KRAM!

2008-06-12 @ 21:58:13
URL: http://ninniz.henkeman.com
Postat av: Jessie

Ja, det är en cab. Jättefin...Mannen har rustat upp den totalt. RÖD..;-)



Hoppas att du tycker hon gör fina naglar..mina blir då fina..;-)



Tjillevipp

2008-06-12 @ 22:23:56
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0