Tråkigt!!

Hej! Idag e det en sådan tråkig dag, skulle behövt städat men jag har tappat lusten.

Carina & Tord kom vägen om idag på förmiddagen, också har jag gått till ica och handlat..så nu sitter jag här och känner just för ingenting..Deppigt värre!!
Jag har ju slängt i 3 maskiner med tvätt idag så lite nytta har jag gjort..Men nu så är jag såååååå trött, så jag skulle gått kunna tänka mig att lägga mig o sova en stund..

Men men det är ju dax för middag snart så jag får ställa mig vid spisen och födda barn..så vila kan jag glömma..
Ha det gott så hörs vi kanske senare..
Tjingtjong!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då, låter som att du inte haft en bra dag idag.

Hoppas du känner dig piggare nu

2008-06-09 @ 20:11:40
Postat av: Terese

Hej! Vad kul att du kikade in hos mig, alltid roligt att få kontakt med andra i liknande situation. Kommer säkerligen titta in hos dig!

Ha det så gott. Kram Terese

2008-06-09 @ 21:55:05
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Terese

Hej! Vad kul att du kikade in hos mig, alltid roligt att få kontakt med andra i liknande situation. Kommer säkerligen titta in hos dig!

Ha det så gott. Kram Terese

2008-06-09 @ 21:56:19
URL: http://terese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0