Utflykt med 1.orna till Boulonerskogen i Gävle!

Som sagt så har vi varit på utflykt..Det var så vackert väder och alla barna var nöjda tror jag!!
Här kommer några bilder:



Ingången!



Här står en och väntar!



Först fikapaus!



Och lek!





Två bestisar!



Titta på taket så ser ni dom äckliga måsarna som jagade mat hela tiden!



Lite utsiktsbilder runtom parken!











Och så var det dags att gå till bussen!  Vi åkte hem vid 13.30 tog ju bilen dit, så vi stack iföre hem..Och på vägen hem så åkte vi inom Valbo köpcentrum för att köpa slang och däck till Rickards cykel, som Robert hade lovat laga..

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej du:)

Jaa du, hur orkar jag! Hmm.. jag stoppade i mig föööör mycket gott i helgen, så nu får man sota för de liksom:P haha bara att träna o se glad ut:) De är ju sååå skönt när man är klar juh:)

Nu ska jag jogga o så ska jag köpa morötter så jag kan baka mera muffins:) mums mums!!!



KRAM på dig!! Minus nästa vecka minsann!! De ska vi ha båda två! Annars jäääklar!

2008-06-03 @ 19:04:34
URL: http://ninniz.henkeman.com
Postat av: Linda

vilka fina bilder!!

Såg ut att ha haft en urmysig dag=)

Tur att sonen "ställer till" så mamma får följa med på så mysiga resor;) skämt

Natti natti

2008-06-03 @ 21:43:51
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej hej!



Vilka härliga bilder!

Självklart år du länka till mig, det är bara roligt!

Kram!

2008-06-04 @ 10:37:48
URL: http://mindreavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0