Utmanar!!

Regler:

-Beskriv först reglerna

-Svara på alla frågor

-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din

-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

* Klippa mig

* Promenera

* Sköta mig på pointsfronten

* Handla

* Tvätta


Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998 - Ja då jobbade jag på volvo i Göteborg


Ställen du bott på?

Strömstad, Skee, Stenungsund, Ucklum,Göteborg & från jan förra året så bor jag i Sandviken


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

*  köpa bil Mustang cab 67-69

* Köpa hus med allt därtill

* Åka på världens resa(Väst indien kryssning)

* Betala skulder

* Sätta in pengar på sparfond till barna

Dom vill jag veta mera om

Utmanar: gullmalva.blogg.se  sockerpinglan.wordpress.com  ninniz.henkeman.com  lindizh.blogg.se mysmormor.bloggagratis.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag svarat!=D

2008-06-18 @ 18:29:25
Postat av: lindizh

Utmaningen antagen! ;-)

2008-06-18 @ 20:15:29
URL: http://lindizh.blogg.se/
Postat av: jennie

trevligt :)

2008-06-19 @ 00:39:50
URL: http://sockerpinglan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0