2008-03-29

Hej! Idag har jag varit ute och tagit min vanliga dagspromenad, men det blev en annan runda idag på 1 timme. Kände mig nöjd när jag kom hem. Skönt väder och uppehåll, så vad mera kunde man tänka sig..=)
Sen så åkte jag och min underbara man Robert i väg för att köpa mig riktiga gå skor för det tyckte han att jag behövde.( vad omtänksam han är min älskling). Så nu har jag nya skor!!
Senare ikväll så blir det mys pys framför tv och gissa vad det blir?? Jo!! TACOS..*Mums fillibabba*
Ha nu en fortsatt trevlig kväll för det ska vi ha.

Hejs svejs/ Helena



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!
Hihi så det var Niii som susade förbi oss på riks 80:)
Jag sa det, där var nog Helena.
Vi var med till Valbo idag, jag min or o syster o shoppade.. mamsen köpte skiit fina gå skor!
Kram

2008-03-29 @ 21:53:04
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0