2008-05-03

None

Hej på er där ute!!

Idag så har jag haft besök av både  Linda & Felicia dom kom idag efter 10.00.. Rebecka rensade ut i sina kläder hon vuxit ut, så Felicia fick det hon tyckte om och ville ha..Även jag hade rensat i min garderob så Linda fick lite tshirtar av mig som har blivit förstort för mig nu..Jag tycker det är bättre att ge bort det till någon som kan andvända det än att kasta det.. Efter att dom varit här så gjorde jag lunch till mig, Robban och Rickard..Det blev wokade grönsaker med kyckling och pasta..Rickard tyckte om det=0)

Sen så kom Carina & Tord på kaffe besök också, vi satt och pratade om deras resa till åland iTorsdag, dom gjorde en dagstur över dan..Jag är sååå sugen på att ta en dagstur själv snart..Men då får det vara vindstilla och solsken.."Blir ju så sjösjuk"=0(.

Sen så har Robban varit ute i det fina vädret nästan hela dagen han har fixat iordning sin bil, polerat och putsat..Det ska komma någon från Stockholm imorgon och kolla på den, så vi får väl se om den blir såld..

Jag därimot har  lagat middag och plockat lite här hemma..Till middag gjorde jag fläskfile,kokt potatis och gräddsås till Robban och ungarna och till mig så blev det en färdigrätt någon ny sort från viktväktarna typ fiskgryta med rotsaker i den gick ann att äta..

Sen efter maten så tog jag och klippte gubben, och sen så gick vi på en promenad, visade honom vägen som jag och Linda brukar gå, men vi svängde av och gick och kolla på alla vackra hus som finns här i Sandviken..Man blir ju sååå sugen på hus, när man ser alla dom vackra, och alla fina trädgårdar ska vi inte tala om...=0)

Och så tog vi svängen om pizzerian och spelade för en hunding.=0) och tappen (macken) okQ8 Robban var sugen på lite godis..Och sen hem, så nu sitter jag här i soffan och skriver och kollar på tv i mellanåt, och jag känner att jag har ont ihalsen=0( hoppas jag inte blir sjuk nu, det vill jag inte nu när det blivit så fint väder..

Ha det nu så gott så höres vi Tjing tjong!!

None


Kommentarer
Postat av: Linda

Va härligt att du fick med dig gubben ut;)

Vad tyckte han om alla husen??



Synd att ni inte kom in här på en fika!

Men ni kanske svängde av innan...



Kjam

2008-05-03 @ 21:09:29
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Japp! det var väl inte en dag försent att han följde med L

Nej! vi vek av i slutet på husvägen innan man kommer ut till vägen mot er.. Han tyckte det fanns många fina hus runt här...Vi kan kanske ta en fika imorgon i stället..vill ju provsmaka dina kakor fniss kram så länge

2008-05-03 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0