2008-05-05

Hejs svejs!!

Ja idag så har jag suttit och väntat på mattläggaren som skulle ha kommit vid 9.30 tiden för att mäta golven i hallen & köket..Han dök upp vid 14 .00 tiden istället..Han hade ingen förklaring varför han var sen, utan han skrattade bara till och sa " har du väntat"  Vilken idiot tänkte jag..

Jag stack till LInda på en fika vid 11.30 orkade inte vänta längre var där ett par timmar..
och Linda satt och vänta på någon som skulle komma mellan 12-14 ang avloppet..Dom dök upp 2 minuter i 14..Sen kom hon hem till mig, vi tjata lite sen så gick jag igenom garderoben och gav Linda lite mera kläder som jag inte kunde ha...Varför ska dom ligga där och ta plats för när andra kan få andvändning för dom..

Sen så åkte vi till viktisarna det var ju vägdags idag.0)  Jag visste inte om jag hade gått ner något, men se det hade jag hela 0,6 kg..Så nu har jag bara 0,6 kg kvar till min 3.e stjärna och då har jag gått ner hela 9 kg........

Efter det så var det dags för utvecklingssamtal för Rebecka..Som vanligt så var allt bra hon är duktig våran lilla tjej. Hon har bra betyg i alla ämnen och klarar det med glans så man får väl vara en stolt förälder =0)
Rickard är duktig han med men man vet aldrig hur han uppfört sig från gång till gång..så det är spänande varje gång när det är utvecklingssamtal för honom....

Och så har Robban fått åka med Rickard till jernvallen idag vid 16.00 han skulle vara med och spela i swedbanksligan och hans lag vann med 6-4  så det kom hem en glad kille från machen...Han tror att han är en zlatan våran Rickard :0)
Han är duktig våran Rickard också, så man får vara stolt över honom med...

Sen var det dags för middag, och idag blev det köttfärsrulle med potatis & sås..Och så blev det lite Glamour också
 NU ikväll så har jag och Maria varit ute på en promenad på 50 min, det var skönt i kväll med..
Så nu snart så är det dags för sängen..Är trött och har huvudvärk..Så ni får ha de natti natti

sov gott nuuuuuu  så hörs vi imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0