2008-05-10 Kalas!!!

  Hejsan alla!!

Idag så har vi varit på 45-årskalas hos Carina i Storvik.. Vi hade lagt ihop till en Drickmaskin eller vad den heter...
Hon önskade sig en sådan iallafall..
Det bjöds på fika bröd , smörgåstårta & frukttårta..Tord hade beställt en jättegod Lax & räksmörgåstårta från Sandvik där han jobbar och en supergod Frukttårta. Som ni redan kan ha listat ut så kunde jag ju inte låta bli att provsmaka på båda dom två läckerheterna!!!

Men jag tog bara 2 små bitar av varje så jag räknade halva pointsen för dom så tillsammans blev det 14 points..Så redan där var ju min dagsranson slut eftersom jag ätit frukost också...
Så det är att gå ut och gå en långpromenad nu ikväll i det sköna vädret...För jag har fått dåligt samvete för att jag åt detta, men som gubben sa man måste få unna sig något gott ibland...=0)

Jag lägger in 2 bilder på goa tårtor, men det är inte dom som Tord hade köpt, men det var samma grejor på och så var dom fyrkantiga typ efter långpannan..

Nej nu ska jag gå ut och gå men vi kanske hörs senare, annars gör vi det imorgon..
Haj då så länge...

     Visst ser det smaskit ut?????

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå va' du e go'=D

Vi hörs!

2008-05-11 @ 08:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0