Ännu en varm dag!

 Hej hallå!
Ännu en skön och varm dag!! Och det ska ju hålla i sig hela helgen, vad skönt =0) Det skulle ju bli upp till 28 grader..
Tänkte ta en tur till Hofors imorgon, där skulle det var lite grejer typ tivoli och sådant..Får göra något med barna, fast igentligen har jag ingen lust, för dom lyssnar inte som imorse var det ett jädrans liv..

Jag blir så arg, så jag får jätte ont i kroppen efteråt eftersom jag spänner mig av en konstig anledning..Rebecka hade tagit på sig Rickards shorts och han blev ju arg som vanligt även om han hade fått nya igår..Hon ville ju bara låna, men min lille son e lite snål när det gäller storasyster..Så dom gammla fick hon inte låna för dom skulle han ha..Han skulle ha fått namnet Emil istället för han e en Emil imellanåt.


Det blev dumma ord i mellan dom och den stora skrek och gapa och lilleman var ledsen..Jag fattar inte hur dom orkar att hålla på så varje dag från morgon till kväll..Är det syskon kärlek? Och det verkar som om dom tycker om att mamma blir arg =0) Nog om det! Jag har slängt i en maskintvätt och sitter här nu och skriver och kollar in nyhetsmorgon och väntar på att tvätten ska bli klar..

Sen ska jag gå upp till barnas skola för jag ska prata med Rickards fröken ang. Måndag om jag ska åka med dom på skolresa till Gävle eller inte..
Hoppas bara att det blir fint väder!!  Ha en underbar dag så hörs vi..många kramar..
 Helena


Kommentarer
Postat av: Linda

Dom är för goa era små kids;)

Pussiluss

2008-05-31 @ 08:06:31
Postat av: Jessie

Vad härligt det är med syskonkärlek va..HAHA

Inga kramar och snälla ord här heller...

2008-06-01 @ 13:54:18
URL: http://jessiejones.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hihi..boulongerskogens lekplats...de är superhärligt att vara där. Brukar oxå åka dit med mina...och ha lite picknick med sig. TOPPEN.

2008-06-02 @ 09:06:08
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0