God kväll där ute!!

Hajs!

Nu har jag precis kommit hem från en promenad på 50 min, Jag & Maria tog en kvällspromenad..
Det var skönt så nu sover man nog gott sen =0)

Sen så har ju Linda & Johan varit här på en snabbfika, dom skulle hämta akvarieväxter som jag hade klippt ner, det växer ju som ogräs..Så det fick dom till sitt akvarium...

Och så har jag ju bakat 2 sortes kakor den ena va Chokladsnitt a la vv, som jag har skrivit in receptet på här om dagen..
Och den andra var Kalorisnäla kladdmuffins ( en som gubben gilla, tömde nästan hela plåten)
Jag ska lägga in receptet på dom senare..

Och i eftermiddags så åkte jag och Rickard till Storvik, till Carina vi gick också på promenad på 1 timme runt Storvik..Sen så tog vi en fika hemma hos Carina när vi var tillbaks..

Sen så har jag gjort middag..Köttfärssås & makaroner. Sen så gjorde jag en Köttfärsrulle som blir till middag imorgon..

Nej nu ska jag sova så ni får ha de!!
natti natti


Kommentarer
Postat av: Linda

Så du fick till promenaden iaf=)

Va bra!

Min våg visade ovanligt bra imorsefniss

Men det kan ju ändras..vet vi ju!



Vi höres & synes

2008-05-06 @ 07:24:18
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! samma för mig. Men man ska inte ropa hej förren man kommit över bäcken.....eller vad det e nu man säger..

kram

2008-05-06 @ 07:54:26
URL: http://titti40.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0