God morgon alla glada!! Sol & värme idag me =0)



Hej alla glada själar där ute!

Jag ville bara önska er en skön och trevlig dag i det fina vädret som håller isig!!
Själv så ska jag skicka iväg barna till skolan nu & efter det så ska jag ta en tripp till Storvik, till min vännina som bor där..
Jag körde ner gubben till jobbet imorse,tyckte inte han skulle behöva gå nu på morgonen :0)
Han gick ju hem i gårkväll efter att han jobbat över...

Han och dom andra har världigt mycket att göra på jobbet nu dom här dagarna, dom har visning av nya Renulten tror jag att det var!! Så det är mycket polerande och putsande för att allt ska bli så perfekt som möjligt..Gubben är ju som sagt Rekond & leveransansvarig på en bilfirma här i Sandviken..(Om någon undrar vad han gör?)

Nej! nu ska jag sluta måste få iväg ungarna, men ha en jätteskön dag nu så hörs vi kramizar till alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0