God morgon!

 God morgon alla som läser detta!

Hoppas ni får en skön dag med mycket sol och värme!!
Vaknade imorse med lite ont i halsen igen, men det är nog övergående( får hoppas det)
Vi bestämde att vi sticker ner till Göteborg nu över helgen.."svärfar behöver sommardäcken, som Robban har ordnat åt honom och han kan inte vänta längre" Vi skulle ju åkt förra helgen men det blev inte så.....

Sitter också här och funderar om jag ska gå till park badet och sola sedan när dom öppnar vid 10.00
igentligen så är det ju fint ute så man kunde sitta ute och få lite färg, men det tar ju så lång tid,tycker det är bättre med solarium 22 min och man får fin färg!!!

Robban tog bilen imorse, för han fick ju sålt sin igår kväll..Och jag tycker ju om att promenera nu för tiden, det är både skönt och nyttigt..Så Linda  om du läser detta ta bilen hit så kan vi promenera in tillsammans och ta en frukost ihop sen..*L* och sola!!

Ha en underbar dag nu så hörs vi ikväll!!!








Kommentarer
Postat av: Linda

Men vännen, hade du inte kunnat kläckt ur dig det Lite tidigare!!=)

Jag har ju precis käkat frukost juh!



Jag skippar solningen för det var inte länge sen jag solade...



Men gå du, du behöver ju..du som är så likblek;)



Kram

2008-05-08 @ 08:28:31
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Jag igen..

Asså..till ALLA som läser Helenas blogg..

Visst är hon snygg på detta kort!

Som hon har som profilbild asså...



Ja näst intill sexig e' hon härfniss

2008-05-08 @ 13:15:54
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Helena

Men du nu tar du väl ändå i?????

En gammal kärring..ja ja!! det e bara att beklaga



ha de!

2008-05-08 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0