GRATTIS MIN VÄN!!

   Ja! idag blir hon kärring!! Nej hon fyller 30 år idag!

Min bästis här uppe fyller 30 år!
Och vad skulle jag gjort utan henne?  Hon är en sann vän man kan prata om allt och hon lyssnar..*Tack Linda för att du finns*  Och så kämpar vi ihop med viktväktarna och hon har redan fått sin 4.e guldstjärna och så har hon ju gått ner hela 26 kg bara iår...Bra jobbat gumman....

Och idag ska vi ju sola & ta våran gemensama frukost som vi brukar göra ibland..Ni vet dom goa mackorna på Hansens konditori här i Sandviken!!

Så än en gång ett STORT GRATTIS GUMMAN!!!!!

Ha en bra dag!!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du fick mig att börja gråta!

Tack..tusen tack..vännen för dina ord & att jag fick ett alldeles EGET blogginlägg hos dig;)

Du är helt underbar, vet du det?



Kram Kram Kram



Vi ses snart, tänkte åka nu.

2008-05-21 @ 07:46:29
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Jag igen..

Faan vad jag är värd då, om jag är värd min vikt i guld! asg Skojar lite bara...=D

2008-05-21 @ 07:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0