Herre Gud!!!!

Hej på dig!

Jag satt här nu och funderade på hur mycket  jag har gått ner sammanlagt sedan 5 September 2007. Jag skrev ju in mig på en kurs i viktnedgång då och det hette xtravaganza Det gick ut på att dricka näringsrika soppor 3 st om dagen på 500 kcl om dagen och dricka mycket vatten och inget annat  och då skulle man rasa i vikt..Jag stod ut i 11 veckor och gick ner lite över 13 kg.. men från slutet på november till slutet på januari i år så hade jag gått upp 5 kg.

Så då bestämde jag mig för att hoppa på viktväktarna. Och nu har jag varit med där i 13 veckor och jag tycker det funkar bra har tappat 8,4 kg och är nöjd..men jag har 5-7 kg kvar till målvikt men det kommer sakta men säkert..
Så sammanlagt så har jag gått ner 16,3 kg Och det känns mera än skönt....Rent ut sagt
UNDERBART!!
Har ju fått skaffa mig en ny garderob!!

ha det gott idag i vårsolen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0