Inte dåligt efter vad jag har vräkt imig i några dagar =0)

Hajs!

Ja idag så var jag på viktisarna och vägde mig igen, som jag gör varje Tisdag. Men idag så visade vågen +0,1 kg.
Men vad gör det? Som jag skrev tidigare så har vi ju varit i Göteborg Torsdag - Söndag och då räknade jag inte på points direkt.... Det blev både pizza, kakor, korv inlindat med bacon och godis & glass  så what??  Vem bryr sig..

Jag hade räknat med att jag hade gått upp 1 kg men 1 hg det är ju lika med noll tycker jag..Och jag har ju inte fuskat någongång tidigare sen jag började med vv. Så 1 gång är ingen gång tycker jag, för jag är NÖJD..

Ha det gott så hörs vi i mörra!!

natt natt sov gott..

 En bild från vackra Hönö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0